اخبار 

آغاز فعالیت کشتی سانی در مسیر دریایی بین بنادر شهید باهنر و شارجه/ تنوع بخشی به خدمات مسافری در پنج کلاس/ امکان حمل کانتینرهای صادراتی

آغاز فعالیت کشتی سانی در مسیر دریایی بین بنادر شهید باهنر و شارجه/ تنوع بخشی به خدمات مسافری در پنج کلاس/ امکان حمل کانتینرهای صادراتی
۰۳ مهر ۱۳۹۷

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز بکار فعالیت رسمی کشتی اقیانوس پیمای سانی در مسیر دریایی بندر شهید باهنر بندرعباس- شارجه امارات به منظور تنوع بخشی و افزایش کیفیت خدمات مسافری بر اساس استانداردهای بین المللی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، "اله مراد عفیفی پور" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشتی سانی شامگاه یکشنبه اول مهر در نخستین سفر با ۹۱ مسافر از بندرعباس عازم کشور امارات شد، اظهار داشت: این کشتی اقیانوس پیمای رو - رو از امکان حمل همزمان مسافر، خودرو و بار برخوردار است. وی افزود: کشتی سانی دارای ظرفیت حمل ۴۱۸ مسافر با شرایط خاص در پنج کلاس است که مسافران می توانند نوع خدمات مدنظر را انتخاب کنند. همچنین امکانات زیادی برای مسافران در سفرهای بین المللی همچون اتاق های دارای امکانات، کافی شاپ، سینما، سونا، فروشگاه، فضای بازی کودکان و... فراهم است. عفیفی پور خاطرنشان کرد: ... ادامه »

اولین سفر کشتی کروز سانی از کیش به قشم

اولین سفر کشتی کروز سانی از کیش به قشم
۲۰ فروردین ۱۳۹۶

اولین سفر کشتی اقیانوس پیمای سانی (کروز) از منطقه آزاد کیش تحت نمایندگی کشتیرانی دریاپیشه گان در 23 فروردین ماه 96 عازم اسکله شهید کاوه منطقه آزاد قشم می باشد. تاریخ حرکت از کیش: 1396/01/23 ساعت حرکت: 19:00 تاریخ ورود به قشم:  1396/01/24 ساعت ورود: 07:00 این کشتی مسافربری اقیانوس پیما با قابلیت سفر ایمن برای سفرهای تفریحی داخل کشور بکار گرفته خواهد شد، تردد در مسیر کیش به قشم و سایر بنادر از جمله بندرعباس از سفرهای در نظر گرفته شده برای این کشتی کروز است. هدف از بکارگیری این کشتی رونق گردشگری دریایی، ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سفرهای کوتاه مدت ، گشت های دریایی و تامین رفاه بیشتر گردشگران است . این کشتی هفت طبقه، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است و با 130 کابین و 417 تخت اقامتی ،امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم می کند. ازدیگر امکانات این کشتی کروز می توان به دارا بودن سه هزار و 500 متر مربع فضای رستورانی ، دو سالن سینما ، کتابخانه ... ادامه »

واکنش سفیر ایران در انگلیس به ورود اولین کشتی کروز به کیش

واکنش سفیر ایران در انگلیس به ورود اولین کشتی کروز به کیش
۰۷ فروردین ۱۳۹۶

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در یادداشتی که روز یکشنبه منتشر شد، از ورود کشتی اقیانوس پیمای مسافری "سانی" به جزیره کیش، به عنوان یک تحول پسابرجامی دیگر یاد کرد. به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در یادداشت حمید بعیدی نژاد که در صفحه ایستاگرام و تلگرامش منتشر شده، آمده است: تقریبا همزمان با ورود سومین هواپیمای جدید ایرباس به فرودگاه مهرآباد تهران، کشورمان شاهد یک تحول پسابرجامی دیگر هم بود. کشتی اقیانوس پیمای مسافری سانی نیز برای اولین بار با برداشته شدن تحریم ورود کشتی های غول پیکر نفتی و مسافری به بنادر ایران، وارد بندر کیش شد. این کشتی های غول پیکر مسافری را درواقع باید هتل روی آب نامید. هر یک از آنها درست مانند یک هتل دارای بیش از صد اتاق مجهز هست و دارای تمامی امکانات کافی برای مسافرت های طولانی از هفت شب تا بیش از پنجاه شب هستند. هر یک از آنها با توجه به بزرگی خود ... ادامه »